you ain't nothing new

Hej.

Sitter hemma hos pälsk nu och nallar lite på hans dator. Han är nere och käkar just nu, men sen har han lovat att jag ska få bada badkar. Mmm. Soft.
 
Vi var till Valbo idag. Vi skulle egentligen till Sandviken för att jag skulle köpa mjukisbyxor, men hela sandviken tycks vara öde och stängt på söndagar. Korkat. Så det blev Valbo istället. Men jag köpte inget. Carl köpte två skivor som han lyckades förskingra när vi drack cola, stackars. Fast han blev ganska glad när han fick mig att traska med inne på Micro i nästan en timme. Hehe.   

Igår var det dop. Andra gången på två veckor. Först Linnéa för två veckor sedan och nu Vincent. Kusinbarnen dopar sig tätt. Ska det vara så här ofta blir det ju rutin. Åhå, de är så söta. Hur söta som helst. Tussungar.

Och jag är fortfarande lite sjukling. Ingen träning imorn alltså. Too sad.

Hej då.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback