nothing is for real

Alltså.. De har grävt ett stort hål i marken alldeles i korsningen utanför mitt hus, i vilket reflexoverallsbeklädda män nu står och blickar ner i. Hundra grävmaskiner står och brummar och låter illa och det är ytterst begränsad framkomlighet. Mhmm, vattenläcka. Igen. De har stängt av vattnet och jag känner mig helt handikappad. Nu fick jag inte saft (får ta en cola istället) och kakor som jag tänkte, och om de inte lagar vägen och slår på vattnet snart så vet jag inte vad jag ska äta innan jag åker och simmar. I-landsproblem.

Förresten kändes matteprovet jättebra.

Nu ska jag skriva svenska.

Hejdå.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback