it's in the middle of nowhere

M, idag var det Gästrikeserien och jag var funktionär. Det är tråkigt. Jag fick i vanlig ordning vara tidtagare, men för ovanlighetens skull fick jag denna gång en kantbana vilket betyder att det var i princip ingen som simmade på min bana. Jag hade totalt tio startande på hela tävlingen. Resten av tiden satt jag bara och softade runt vilket ledde till att jag var nära nog att missa flera stycken som jag skulle ta tid på. Tur att man bara är back-up.

Det är så skönt att jag är ledig imorgon och det är så skönt att det är fint väder. Jag vill bara vara ute hela tiden. Jag hoppashoppashoppas att det är fint imorn också för då ska jag ta en lååååååång promenad. M. Musik i öronen och så där lagom mycket kläder så man inte fryser. Och efter promenaden blir det varm choklad. Jajamen. Upplagt för success.

Men nu ska jag se över min mattebok en sväng igen.

Tjing.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback