i never thought that this could fall apart

Idag börjar min simgrupp igen. Blandade känslor? Ja.


På idrotten spelade vi golf. Golf (!). Fick börja med att knata över utslagsplatssaken och plocka bollar. Ja, sant. Plocka bollar. What's up med det liksom? Kändes som att plocka svamp, fast lite mindre schlibbigt. När vi fyllt en varsin hink med bollar fick vi ägna den närmaste timmen åt att skjuta iväg dem igen. Måste påstå att det gick bättre än förra gången jag försökte med det där, vilket väl var i sjuan kanske. Jag fick faktiskt några bollar att lämna marken, vilket får ses som ett framsteg eftersom precis alla bollar rullade ner för dikeskanten förra gången. Nu stog vi inte på ranchen utan på andra sidan, så den här gången blev det mest bara stora hål i marken när jag drämde fast klubban, eller stora hål i luften när jag helt missade bollen. Att fastna i marken gjorde ont i händerna och att missa bollen gjorde ont i ryggen. SKITSPORT.

Nu ska jag snart åka och besöka hoån och fylla en burk med vatten. Sen ska jag besöka badplatsen och också fylla en burk med vatten. Dessa ska jag analysera imorn på miljökunskapen. Skoj? Nej. 

Hejdå.
 


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

hoppas du har snälla simungar som inte förolämpar dig grovt i alla fall.

Jag heter: Anonym

Jag trodde att det fanns hästar på ranchen och inte bollar.

2008-09-04 @ 13:46:33

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback