Hey Mr. Policeman


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

jag upprepar

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Jag blev stoppad av polisen på väg till simhallen. POLISEN!!!!! De stod efter faluvägen. Jag möttes av den pondustyngda, respektingivande stoppnäven och blev invinkad på en busshållplats. Massamassa bilar fick åka förbi, men inte jag. Körkort och nykterhetskontroll. Visst, jag hade körkort och jag var nykter och jag hade inte kört för fort men det var ändå en puls på 310 och parkinsonskakningar i en halvtimme efteråt. Poliser är farliga. Jättefarliga. Fast det var en snel polis, jag fick åka vidare men hon höll nästan på att glömma bort att lämna tillbaka körkortet.


Simgruppen gick bra i alla fall. Skönt. Jag har bara fem ungar kvar, mer än halva gruppen har slutat, så det är rätt lungt att hålla ordning på dem nu. Fick en rätt festlig kommentar av en unge:

hon: Sara, vet du att du har en massa ögonbryn som rinner typ häär *pekar*
jag: ögonbryn?
hon: neeej, ögonskugga... mascara.



Usch. Jag har fortfarande traumatiska tankar om poliser. Jag behöver en kram nu.

 

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Kanske ögonbrynen rasar när man träffat tant P.

2008-09-04 @ 13:44:51

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback