everything i need

Hej!

Idag, ikväll, till alldeles nyss, var brudligan här och roade mig och förhoppningsvis sig själva också. Vi hade bak-kväll. Gjorde kladdkaka (som blev fett jävla torr och tråkig) och chokladbollar plus att vi var well prepared med både tårta och blåbärspaj. Mums. Fast nu är magen på spränggränsen och det är ju inte så skönt.

Vi såg en grymt bra film också. PS. I love you hette den och var verkligen hur fin som helst. Sofie grinade rakt igenom.


 
Annars har jag varit cp idag. Har ägnat hela dagen åt att göra verkligen ingenting. Mamma började med sin simgrupp idag så jag följde med till simhallen imorse. Simmade i hela tio minuter, hade egentligen ingen lust över huvudtaget. Anledningen till att jag följde med var att pälsk skulle på någon skrotmarknad och tänkte åka sådär tidigt i alla fall.

Jag skulle plugga och städa när jag kom hem. Fan tro't. Det blev helt cp när jag konstaterade att jag hade åkt ifrån miniräknaren i skolan. När jag kom hem satt jag framför datorn i nästan tre timmar, sen snabbstädade jag mitt rum (bäddade sängen och gjorde en femminutersdammsugning) och hann läsa cirka fem sidor fysik innan pälsk kom tillbaka igen.

Sen kom tjejerna

Sen åkte tjejerna

och där är vi nu.

Godnatt

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

mami & jag såg oxå ps. i love you igår och jag grät hela tiden med! haru läst boken? ännu bättre.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback