...

Hej.

jagvetintevadjagskaskrivalängre.

detsuger.


Men en ny höstig design kanske kan liva upp stämningen lite.


Eeeehhhm. Min blogg står och faller. Ja, sant. Jag bloggar ingenting. Nej sant. Varför bloggar jag inte? Vet inte. Är inte min blogg min bästa vän längre? Jo, kanske. Men orkar jag? Nej, kanske inte. Varför? Jag vet inte. Hatar jag att jag inte orkar och att jag inte vet varför? Ja. Är det någon mening att skriva när man inte har något att säga? Nej. Varför har jag då en blogg? Jag vet inte.


Ååååh jag hatar detta. På riktigt. Jag vill vara kreativ. Jag vill skapa. Jag vill kunna skriva. Nuuuuuuuuuue.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback