you don't understand me

Jag såg grävlingar igår. Det glömde jag skriva. När jag åkte hem från Carl knallade två stycken över vägen så jag fick bromsa. Har hört att det inte är att rekommendera att köra över en sådan. Jag har aldrig sett en levande grävling förut, så det var lite häftigt. De hade rätt händig gångstil vill jag påstå.

Idag har jag städat mitt rum. Eller jag började i alla fall. Ska göra klart det imorn. Då blir det förhoppningsvis en liten dos träning också. Idag var det ju baddisco så då fick jag inte simma. Attans.

Godnatt

Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

Sv; För att det var jag som var med Ida och Emma kom bara förbi en sväng för att hon ville träffa mig innan de åkte. Sen kan ju du höra av dig också och inte bara vänta på att nån ska ringa.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback