wake up in the morning

Det här har varit längsta dagen, och nu är Sara trött som fan. Känns jobbigt att det här är första natten sen jag kom hem från Kreta som jag ska sova alldeles ensam i min jättesäng. Snutt har ju inte det minsta höstlov, och jag vill inte kliva upp sex när jag är ledig så då blir det till att sova själv. Det ska nog gå.

Jag var med älskling till Sandvik idag. Han skulle greja något snabbt på sin bil så då passade jag på att ta chansen att följa med och se hur det ser ut där han jobbar. Så nu har jag sett alla de där fula truckarna som han jämt pratar om. Mhm. Det gäller att visa intresse.

Godnatt. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback