vit korridor

Min Älskling Fyller 20 År Idag!!!!!!!!


Gårdagen blev jättelyckad tycker jag. Hanna kom hit. Malin följde med. Vi (eller Malin) handvispade grädde och sen åt vi min överdrivet lyckade kladdkaka (som dock stått ute lite för länge och blivit aningen seg, men i övrigt perfekt). Sen sjöng vi singstar ett tag. Överdrivet roligt det med. Sen ville Hanna åka och leta efter huggtänder till sin syster så då hamnade vi i Valbo. Hanna hittade inga huggtänder, men jag hittade omslagspapper, snöre och klistermärken och blev nöjd. Mhm. Sen åt vi på IKEA. Vi ramlade in där när det var cirka fem minuter kvar till restaurangen skulle stänga, men vi fick mat i alla fall. Gott! Vi hittade för övrigt älsklings bil på parkeringen och sedan även älskling själv med lökski inne på hobbex. Kan det ha handlat om radiostyrda helikoptrar tro? Ja. Vi bestämde i alla fall att de skulle komma hit och titta på film med oss när vi kom tillbaka från Valbo. Så blev det. Vi såg lite av Day After Tomorrow, men snackade mest. Skojskoj.


Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv fem.


Nu blir det duschen,

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

congratz till honom! :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback