just a cry i the desert

Vårt klassfoto kommer äga ut hela världen. Mhm. Det enskilda var kanske lite värre då.

Men.

Det blev en valbotripp med brudarna igår kväll. Trevligt. Jag hittade skor (igen(?)), en t-shirt och ett par trosor. Nöjd? Jarå. Vi handlade även en massa käk till förferren hos Ida. Det kommer bli kul. Mhm. Jag följde med Ida hem sen, iväntan på att Carl skulle komma hem från sitt jobbjippo. Jag färgade håret på Ida. Det var en upplevelse i sig. Det blev inte hårfärg överallt, men bra nära. Och mörk i huvudet blev hon. Har inte sett det torrt än, men det såg då ut att bli bra i alla fall.

När älskling kom hem åkte vi hit och sov.

Nu ska jag göra kladdkaka.

Sen blir det FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback