you're born to fly

Hej.

Resumé.

I onsdags hade vi NV-kväll på skolan. Det var kul. Bland annat den återanvända frågesporten om lärarna. Mitt minne svek mig dock lite så jag och mina två ettor kom bara tvåa. Vi fick tacos och supergod kladdkaka också, men top of the evening var ju lätt när lärarna sjöng SingStar. Japp. Kop hem halv elva och stupade i säng. 

På torsdagen hade jag muntlig redovisning på svenskan. Det gick inte så jättebra. Nästa fredag har vi nationella, och det lär ju inte gå bättre. Det som var bra med torsdagen var dock att HANNA FYLLDE 18!!!

Vi firade henne igår, jag, Malin och Jessica från Sandviken. Det var roligt. Vi åt mat, tacos igen, tillsammans med Elin och Elin och sen sjöng vi singstar. Skoj. Hamnade på en fest sen och efter det blev det Depå. Det sög, på riktigt. Gillade inte Depå alls. Varken stället i sig eller stämningen. Ville bara åka hem hela tiden så Carl kom och hämtade mig halv två. Då åkte vi hem till mig och sov.

Imorse ringde Carl jourtelefon kvart i åtta. Jag ville bara slänga den i golvet då. Han var tvungen att åka och jobba, fast det var inte så akut så han kunde sova lite till först. Skönt.

Jag har krattat idag. Duktigt. Och nu ska jag plugga.

Hejdå

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback