on fire

Hej!

Jag var så jäkla duktig imorse. Gick upp tidigt. Manipulerade Carl att skjutsa mig till Hofors. Tränade pump. Blev trött. Japp. Det var förmiddagen det. Sen började dagen. Hade kommit hem, duschat och ätit när klockan var strax efter tolv. Då skulle jag antagligen knappt ha klivit ur sängen annars. Så skönt.

Åkte till Sandviken och Valbo med mor och far sen. I sandviken köpte jag sex fina glas på inspiration och i Valbo blev det både det ena och det andra. Bland annat lite födelsedagspresent till älsk. Hoppas att han kommer gilla det. Köpte även ett pussel. Behöver ägna mig åt lite nedvarvande aktiviteter det här lovet, förutom allt plugg, så nu jäklar ska det läsas och läggas pussel.


För övrigt var mamma, pappa, Carl och jag på torsåkersrevyn igår. Älska det. Det var hur bra som helst. Allt som Pia har ett finger med i spelet i tycks bli bra. Det blev väldigt mycket skratt åt diverse allt.

Puss.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback