it's my troubles i should leave behind

Skulle ha publicerats typ... 13,30.. men glömdes bort.



Hej!

Igår var jag till Sandviken på 5-klubb med mina simmisar. De simmade BÄST! Medaljer och grymma prestationer. Mhm.

Sen åkte jag, Carl och Tobias till Lök och kollade på film. Vi hann med tre stycken så vi var där ett tag kan man säga. Trevligt var det i alla fall.

Och i fredags spelade jag Rockband med Hanna, Malin och Max. Grymt roligt var det. Jag gillar att min taktkänsla är så extrem. Och, jag fick till och med en blåsa av den jävla trumpinnen. Yrkesskada.

Nu har jag bränt en skiva så nu ska Ida-flickan och jag ut och åka bil. Tjåpping i Gefle. Yäss.

Herrå.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback