thought it was easier than it was

En pedagogisk fråga:

Varför kliar det så in i helvete på benen när man blir kall?

Jag har varit ute och gått i en timme nu (sex kilometer, duktigt som fan), och nu vill jag riva sönder mina lår.

Jag blev nog rätt svettig också, för jag fryser nu. Det blir nog ett jump in the shower.


Har träningsvärk från pumpen också. Det hanns ju inte med någon stretching och jag glömde att stretcha låren när jag kom hem. Har träningsvärk i röven och i axlarna också. Stackars.


Tjing

Meddela din åsikt
Jag heter: saromosh.

jag tror jag vet, för kall luft är torr luft, torr luft är torra ben, torra ben är kliande ben (I)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback