making moves

I dag har det fullkomligt haglat körkort över folk.

Både Hanna och Lök. Grattis som fan.

Jag satt och fikade i godan ro när det tutade på gården och sen kom HannieHannie in och viftade med bilnyckeln. Det blev en timmes bilåkande med henne och Rebecka. Trevligt trevligt. Bättre än fysik. Jäpp.


Och pumpen siktar mot nya höjder. Instruktörerna har varit på utbildning och lärt sig nya saker och nya viktrekommendationer. Har aldrig haft så mycket vikt på förut. Det var jobbigt att tvätta håret när jag kom hem kan jag säga. Mina triceps vill inte vara med längre.

Efter en fysisk ansträngning är det dags att plugga lite fysik kanske? Prov imorn. Jäpp.   

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback