if this is communication

När fick jag en kommentar senast?

EN på de FEMTON senaste inläggen.

Jag måste ha blivit så vansinnigt tråkig att alla bara överger min blogg!?!

Imorn är det i alla fall sista dagen före höstlovet och då ska det hållas tal, jävlar i min låda. Nationella provet i svenska B. Jag är lite halvnervös (Läs: jag kommer inte kunna äta något alls imorgon), men det ska nog gå bra förhoppningsvis. Jag ska snacka om arbetsmiljö. Tråkigaste ämnet? Ja. Men jag har häftigaste bilden. Måste gå igenom det en gång till nu. Jag tror att det tar sju minuter att säga, så jag får nog speeda lite eftersom det bara ska ta fem.

Hejs.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Det viktigaste är att man har roligt ibland.

Erkänn att du hade kul på träningen idag! ^^

2008-10-23 @ 21:37:31
Jag heter: Sara

Hej hej hej, jag kommenterar hej!


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback