an angel's smile

Jag sov med älskling inatt, trots att jag blev brutalt väckt av hans stereo klockan sex. Jag gick upp och åt frukost med honom. Sen kunde jag antingen gå och lägga mig där eller åka hem och sova vidare. Jag åkte hem.

Så nu sitter jag här ingosad i mitt täcke och funderar över om Hanna hade några planer på att svara på mitt sms. Hon sover väl säkert än.

Hmm. Jag borde verkligen plugga matte, men jag vill inte. Det är så jävla tråkigt. Egentligen inte så jävla svårt bara jag tar mig tid att tänka lite och försöka fatta. Men filosofin heter väl att man inte ska plugga när det är lov. Så jag tittar på film istället.

Bye

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback