when you talk real slow

"Jag ska skruva i fem timmar imorn"

Märks det att jag spenderar stora delar av mitt liv tillsammans med en mekaniker?

Jag ska skriva i fem timmar imorn, skulle jag ju säga.

Nationella provet i svenska B, jajjemen.


Hanna och jag gick cirka tio varv runt prix och sparköp medan jag väntade på att min träning skulle börja och hon sällskapade. Vi visste inte riktigt vart vi skulle göra av oss så det blev bara planlöst vandrande i 45 minuter. Hanna är söt. Mhm. 

Träningen gick inte jättebra. Jag hade liksom ingen riktig lust. Ville bara hem och duscha. Det har jag gjort nu. Och snart kommer älskling. Puss.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback