i'm still loving you

Tjow!

Igår bytte min älskling bort sin smurfbil mot en något nyare volvo. Mhm. Den är fin och fyrkantig. Han kom och hämtade mig efter träningen i den och sen åkte vi runt lite med Lök, Patrik och Amanda. (fast de åkte i Lökbilen) Det var kul. Mycket kul. Fast Lök brakade in på någon lerig och uppkört byväg så Carl med sommardäcken körde fast i leran. Nästan. Han lyckades ta sig ut på en åker till slut. Sen kom vi inte längre på den vägen så vi fick vända. Damn.

Och idag fick jag tillbaka mitt matteprov. Och det gick bra mycket bättre än jag trodde. Mhm.

Nu ska jag åka lite bil med Malin och Hännie :)

Puss.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback