tryin' to make that truck run right

Hej..

Igår var en hektisk dag, men en mycket rolig dag. Mhm

Jag tillhörde den majoriteten som bojkottade idrotten igår och åkte hem halv två. Då skulle jag skriva på historian, (som jag måstemåste skicka in idag men som verkligen inte är klar) men det gjorde jag ju såklart inte. Istället satt jag och lallade runt med en massa annat. Skrev nog tre meningar på historian.

Åkte med kvart över tre-bussen till Hofors och sedan med fyra-tågen till Sandviken med Malin. Vi skulle besöka Hanna&kompisars tjejkväll på fordon. Det blev en promenix genom halva Sandviken vilket var fett kallt. När vi traskade där ringde Hanna och halvt kommenderade mig att jag skulle åka till McDonald´s och hämta mat när vi kom fram. Jag tyckte inte riktigt att jag ville det, så Jessica åkte med oss och det var nog bra för det var sommardäck på bilen.

Malin och jag fick anstränga oss lite på en gång. Observera lite. Jag fick styra in en högerstyrd saab utan servo i verkstaden eller garaget eller vad det nu var. Mhm. Och Malin var med och puttade. Vi kan det där.

Sen var Malin journalist och intervjuade en hel drös med folk och jag knallade efter och höll i blocket när hon skulle fota. Jag var med i en tävling. OCH VANN!!!!. Promenad med fylleglasögon. Man skulle gå mellan koner fram till en bil, låsa upp den sätta sig i och sätta nyckeln i tändningslåset så snabbt som möjligt. Det var vingligt kan jag lova. Men jag var bäst och vann en Scaniafilt med älgar på. Mhm.

Körde även lastbil och truck. Begåvad? Ja. Var nog rätt bra med trucken i alla fall för Hanna började snacka med nån tjomme när jag skulle backa så jag fick klara det själv. Heh. Lastbilen var bara stor och guppade omkring. Fast den var tuff. Jag var tuff. Och Elin var tuff som vågade åka med. Hah.


Nu måste jag skriva på historian. Sen är det Luciaträning och träning med småtjejerna ikväll.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback