i bet you a drink or two

Efter att ha skrivit i tre timmar och fyrtiofem minuter skakade min hand. Och jag vet inte om det blev så bra heller.

I övrigt har jag mest bara åkt buss idag.

Jag gick in till Lotta på vägen till bussen efter provet och frågade om hon hade någon tid. Hon tyckte att jag kunde komma kvart i två. Idag.

Så jag åkte hem kvart över tolv och åt lasagne.

Åkte upp igen kvart över ett och klippte håret. Överdrivet skönt att bli av med den mössan. Just nu ser mitt hår faktiskt bra ut och jag är nöjd. Mhm.

Sen skulle jag åka hem igen. Kvart över två tänkte jag men det kom ingen buss. Den hade gått sönder uppe vid tågstation. Överdrivet roligt. Kvart över två bussen från Torsåker kom, den som sedan åker upp till station, så vi som stod vid busstation fick åka med den istället. Upp till tågstation, stå där i en kvart, tillbaka till busstation och sen till Torsåker. Det blev ju som att åka på tjugo över tre bussen istället. Surt. Men jag hade trevligt pratsällskap. Mh.

Ikväll är det sångövning inför Lucia med simklubben. Det är en mysig tradition, klart man är med.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback