i wanna sing it out to everybody

Igår var jag piggelin och klev upp halv nio och åkte till aerostep och tränade hela dagen. Sammanlagt sex olika pass á en halvtimme älikamä totalt tre timmars tränande. Mhm. Synd att jag disponerade så illa att jag var tvungen att stå över boxen, som egentligen var det enda jag ville göra på eftermiddagen. Det blev det enda jag inte gjorde eftersom jag istället försökte slå knut på min okoordinerbara lekamen med lite step. Dumt.

Det blev till att sova en timme på eftermiddagen för att orka med kvällens prövningar. Ferre på bygdegårn. Häännie kom hit och hjälpte mig att fluffa till mitt hår, sen väntade vi på Malin och sen åkte vi. Från början var det dött. Dött. Dött. Hanna och jag satt vi ett bord och halvsov. Sen kom älsk och Tobias och då fick jag börja dricka lite samtidigt som det kom mer folk så då blev det bättre. Bland annat en yogauppvisning av Malin och Bells. Hahah.

Idag har jag varit i Valbo och shoppat en CD-hylla och lite annat bös. Hatar att mina pengar bara flyger iväg. Och jag hatar att jag inte hittar några kläder som jag tycker om. När jag öppnar min garderob blir jag ju depp. Den är full med absolut ingenting. Det vore ju skoj om man kunde hitta någonting när man är och handlar, men nej. Nej. Nej. Nej. Blä. Istället köpte jag ett ABBA-singstar. Det äger.

Nu mat.

Sen historia.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback