Don't want to miss a minute of today

Du är skamlig.
Du är pinsam.
Du gör det lägsta av allt det låga.


Jag var rätt disträ när jag gick hem idag. Jag sa hejdå till Lina och Emma som satt kvar i grupprummet. Sen gick jag ut och släckte lyset. Snällt? Nej. Det händer rätt ofta att jag låser in Lina också, eller i alla fall att jag sätter nyckeln i låset och är på väg att låsa innan jag kommer på vad jag håller på med. Jag har för mycket i huvudet, eller kanske ingenting.

Och idag var det cup. Och jag simmade 100 ryggsim. Jävlar i min lilla låda. Det var längesen. Och det gick rätt bra. Eller ja, det kändes i alla fall rätt bra. 

Mhm.

Nu ska jag äta gröt. Sen åka till älskling och mysa och sova.

Snutthejs. 

Meddela din åsikt
Jag heter: saro

du är bra sara!

Jag heter: josefin

sv: Yes precis ;) haha

Lite nervös man var :p

2008-11-06 @ 21:41:01
bloggintresserade klickar här: http://joss3fiin.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback