with an ace in my body

MIN RYGG GÅR AV SNART. På riktigt. Så jävla ont gör det. Från svanken och en bit uppåt. Det är inte mensvärk utan nåt annat helvete. Jag börjar grina snart. Kan inte sitta, kan inte stå, kan inte gå, kan verkligen inte böja mig framåt. Ska nog lägga mig raklång på golvet ett tag. Någon som vet hur man kan sträcka ut rygghelvetet?

Jag måste ju rycka upp mig snart. Avslutning med simmisarna idag. Valet står mellan att åka buss eller moppe och det lutar åt moppe så att jag kan komma hem när jag vill. Då kan jag även simma lite före. Men jag känner att det inte kommer att bli någon sådär väldigt skön resa.

Och avslutningsvis

AJ!!

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback