then you gonna slow it down

Sitter och väntar på att Ida-flickan ska komma hit så att vi kan dra upp till Hofors och göra stan osäker nu under Bessemerfesten. Hofors happening nummer ett. Oh yeeh. Givetvis måste vi ju ta vara på det ypperliga faktum att vi nu kommer in i öltältet. Oh yeeh. Jag vet inte om det var lite ironi bakom det där.

Späckad dag det här har varit. Jag sov till tio och chillade bort hela förmiddagen. Sen, precis när jag skulle åka upp till Hofors och kolla in den där konserten, kom Kurt och Margot hit och skulle lämna någon specialbensin till pappas motorsåg. Snacka om taskig timing. Jag har inte träffat Margot på 10 månader, och nu hann jag träffa henne i två minuter. Kulkul. Meen. Konserten var bra, mycket bra.

Sen blev det minigolf, och storspö av Lina. Minigolf är enbart roligt när det går bra, och går det inte bra kan det bara dö. Då blir man bara frustrerad och så går det ännu sämre. Det var en rätt dålig dag för minigolfande på det viset. Det gick blankt åt helvete.

Sen åkte jag till mormor och fikade.

Då ringde Carl vilket fick till följd att jag åkte i princip direkt dit. Vi gick till hans andra hus och tittade på bilar. Jag gick barfota efter grusvägen eftersom jag har fått skavsårens machoman på hälen. Det gick det med.

Avslutade Torsåkersvistelsen med att hälla lite vatten på farfar och de andra stofilerna inne på kyrkogården och sen åkte jag hem. Nu har jag varit hemma i en dryg timme och ska åka igen ungefär nu.

Tjing.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback