and send it back in time

Nu har jag lyckats med att komma i tid i två dagar i rad. Det känns bra.

Bäst var i alla fall att Anders glömde våran matte idag.
"trodde att ni började tio över ett"
Vi har ju bara börjat halv ett precis hela läsåret. Han kan verkligen det där.

Det var mindre roligt att matteprovet hade gått blankt åt skogen. Massa slarv, VG och VG i kursen. Det kan dö. Vet inte om jag orkar komplettera. Vet inte ens om jag får komplettera. Han sa att han inte orkade göra något prov så det skulle bero på om Lennart hade något färdigt. Annars blir det väl VG och det är väl inte hela världen. Egentligen.

Jag simmade idag också. 3700 meter. Jag har kommit in i något av en formtopp tror jag. Det går så fantastiskt bra. Hej och hå.

Hmm. Det var Vårruset idag också. Uppenbarligen utan mitt deltagande. Jag var helt opepp och hade otrevliga minnen från förra året så jag skippade att ens anmäla mig. Så kan det bli.

Meddela din åsikt
Jag heter: Jessica

Anders är jämt sådär, lite kul tycker jag personligen ;D


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback