after all the things that we missed

Igår hade vi prov i idrott. Meningsfullt så säg. Tror att det gick blankt åt skogen eftersom jag kände mig hur flummig som helst. Pinsamt att jag inte kom på några biverkningar av dopingpreparat trots att jag skrev ett arbete om det på högstadiet. Pinsamt också att jag inte ägnat en tanke åt att plugga på det där fanskapet. Skål

Efter den pärsen tog jag mina kära kompanjoner Ida och Emma med mig och lämnade Norrland för en stund. Falun och Rix FM Festival. Tufft. Första problemet var att bli av med bilen på lämpligt ställe, men det löste sig perfekt bara vi fått irra omkring ett tag. Vi åt glass, köpte remmar, hittade Sofie med sällskap och posade med Rongedal och Sanna Nielsen. Jättetufft. Sen stod vi framför en scen i tre timmar och dödade ryggarna. Aj. Helt okej bra musik var det väl i alla fall. Ungefär samma standard som alltid. Discodängor (Alcazar), popoffer (Velvet), riktiga B-kändisar (EMD), smörsångare (Anders Johansson), rysarballader (Sanna Nielsen) och charm (Rongedal) i en skön mix. Som det ska vara.


Om inte det här är charmduon så finns det ingen charmduo. De är så söta.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback