need to share every breath with you

Hmm.

Som bekant har ESC-cirkusen dragit igång. Det är ganska komiskt att betrakta vissa erbarmligt värdelösa bidrag. Exempelvis piraterna, 75-åringen eller den där musikalkillen. Går någon av dem vidare blir jag riktigt ledsen. Charlotte var bra, hon måste gå vidare, men roligt roligt att ukrainatjejen såg exakt likadan ut. Inte.

I övrigt då.

Simning idag med. 3900 meter idag med stumma ben och fan och hans mormor. Jag har simmat 7600 meter på två dagar nu. Jag har blivit en seriös skit på riktigt. Det är verkligen pusssss på simning nu. Men nu måste jag vårda min träningsvärk ett tag.

Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

Du är duktig du! :D


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback