need to know i can see your smile

Fy fan vad jag är bra. 4100 meter. Det kan ni skriva upp på lämpligt ställe. Fyratusenetthundra meter. För övrigt mitt första fyratusenmeterspass sedan urminnes tider. Detta i en bassäng vars temperatur nu understiger 25 grader celcius. Det var riktigt kyligt. Men det som är bra med en kall bassäng är att det verkligen inte går att maska. Står man still fryser man ihjäl, och det går inte att simma långsamt heller. Usch. Efter en och en halv timme i det där fryser jag rakt igenom.

Och intervjun gick blankt åt fanders i alla fall. Jag kände mig som världens osäkra fjant och visste inte vad jag skulle säga. Det kluriga var att hon inte direkt ställde några uttalade frågor utan bara bad mig berätta en massa saker och så kontrade hon med "hur tänker du då?" Jag kände hur jag bara satt och svamlade en massa nonsens. Usch. Jag får besked imorgon och det är bara att hoppas att hon vill ha mig trots allt. Jag vill verkligen ha jobbet för jag trivdes så bra. 15200 kr handlar det om, och jag behöver dem verkligen. Men, för säkerhets skull har jag redan ställt in mig på att få nej...

Idag var det studiedag, och jag studerade faktiskt lite. Lite. Men mest inte. Jag chillade, pratade i telefon, spelade hjärndöda spel och åkte till mormor istället. Mycket bättre.

Och jag har fruktansvärt ont i huvudet. Kan man amputera det?

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

femton släng skulle ju verkligen inte sitta helt fel! jag har inte ens hört något om sommarjobb, lovar att min ansökan inte ens kommit fram. skulle ju inte förvåna mig.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback