that you never were the best for me

Igår var det femklubb. Mina simmisar var jätteduktiga och simmade snabbt och bra och fick medaljer och allt vad det var.

Men för att ta ett sådant miljöaktivistexempel. Parkbadet är rätt puckat. De ansträngde sig med att trycka upp såna där passerkort åt oss när vi kom bara för att de skulle göra "rätt", men sen när vi skulle hem var grinden öppen så att vi i alla fall inte behövde dem. Usch. Så himla onödigt.

Idag hade jag terminens sista historialektion. Hur bra som helst. Jag har ägnat mig en massa åt den inlämningsuppgiften idag bara för att bli klar. Har klarat av en fråga. Orsaks- och konsekvensanalys av franska revolutionen. Riktigt upplyftande roligt. Inte.

Har friserat mig idag. Dock inte så mycket. Inte speciellt mycket kortare, men ganska ordentligt mycket tunnare. Skönt. Vet dock inte om det blev så bra eftersom jag åkte direkt från firseringen till Hoforshallen och simmade.

De har sänkt bassängtemperaturen med hur mycket som helst. Köldchock tretusen blev det när man hoppade i. Usch och fy. Det positiva är dock att det är massa mycket lättare att simma i kallare vatten. Jag flööög fram de 1500 metrarna jag hann med innan jag skulle ta hand om crawlisarna. De insisterade på att göra livräddning idag men det var väl inte riktigt vad jag hade planerat. Flexibel som man är så var det bara att tänka om, och det blev faktiskt riktigt bra.

Nationella provet i matte D i fyra timmar imorn. Grattis.

God natt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback