like a star, like a hero

Tjoow!

Sitter och ugglar runt och väntar på att softisarna från Born ska rasa in. Malin och HannieHannie ska komma oich kolla schlager med mig. Malin är seriös, Hanna är medsläpad. Malin ska ha byggt ett seriöst röstningsschema så att vi ska kunna följa med och föra statistik som de värsta inbitna. Jajjemen.

Jag har i övrigt inte gjort en enda knop idag. Sov till halv ett vilket var väldigt soft och efter det har jag bara degat omkring. Tänkte plugga men verkställde ej. My special. Bara det faktum att man tänker är ju faktiskt en hedervärd insats.

För övrigt fick jag en t-shirt av mamma imorse (eller ja, imorse var väl kanske att ta i). Hon hade hittat nåt reklamlall där man fick göra en gratis t-shirt med valfri bild och text. Resultatet blev en bild från vårat fruktprojekt där jag är bananrånaren och texten Se upp!. Ja, vad säger man?


    


                    
ganska hysteriskt x'''D

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback