days go on and on

Tjow..

..och hjärtligt välkommen till Sara Sommarland.

Den uppmärksamme har såklart noterat att jag bytt ut den något föråldrade headern mot en ny och somrigare variant. Grönt. Jag laddade ner en testversion av PhotoShop CS3 igår, så jag satt och lekte lite med det. Svårt. Jag är kass. Jag känner att jag vill kunna med sånt där, men jag fattar ingenting. Nu har jag trettio dagar på mig att testa runt. Någon som vill ge mig en privatlektion?

Men.

Jag älskar slapphalten i den här skolveckan

Måndag: en lektion, sluta vid lunch
Tisdag: matteprov (vilket förvisso varade i tre timmar och gjorde så att jag missade svenskan), sluta vid lunch
Onsdag: börja tjugo i elva sluta halv tre
Torsdag:studiedag
Fredag: börja tjugo i elva, sluta halv fyra.

Jag hatar att jag har sådan hemsk skrivkramp just nu. Mitt huvud är någon helt annanstans och vill definitivt inte producera filosofi. Lina berättade att hon har hoppat av och jag blev helt pepp på att göra detsamma. Men det skulle kännas så fel, nu när jag ändå har överlevt alla de där sömniga lektionerna. Jag måste få till TRE uppsatser till sneast sista veckan i maj. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag kan inte. Jag förstår inte.

Och slutligen.

Jag saknar dig.

Meddela din åsikt
Jag heter: helena

Jag har cs3 ;) men är rätt kass på att lära ut däremot...

2008-05-15 @ 21:27:24

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback