A Total Eclipse of the Heart


And I need you now tonight,
And I need you more than ever,
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever,
And we'll only be making it right,
'Cause we'll never be wrong...
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time...









Jag älskar dig Carl <'3

Meddela din åsikt
Jag heter: T:et

Ta med dig Kalle på en simträning, så ska jag lära honom simma fjäril. Fjärilsim är så jävla snyggt om man gör det rätt...... Nu blir det en GT. Skål på´re. =)



Ps

Jag förväntar mig din närvaro på träningen imorrn, lördag, nu när du fått fart på träningen. Utnyttja det så länge det håller i.

Simma är bästa träningen för kroppen, så är det bara.

Ds

2008-05-23 @ 17:52:30
Jag heter: helena

haha aww :D Men du, äru säker på att han stavar sitt namn med C? Carl? Tänkte mest på att han skriver Kalle själv, med K... äh, whatever, mys i alla fall! hade ni kul på rix fm?

2008-05-24 @ 13:00:57

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback