Mor Ritva kan charma mig i mössan, Maja

Mor och jag var till Valbo i morse. Jag trodde att jag skulle vara pepp på shopping men det var jag icke. Det enda jag köpte var ett minneskort till playstation. Provade en massa tröjor men allt var fult och tråkigt och satt dåligt och allt vad det var.

Efter det korta Valbobesöket åkte vi till Sandviken och körde bil. Det blev några varv och det gick ganska bra. Jag hatar att jag är så dålig på att veta om jag är på huvudled eller inte. Jag missar alltid de gula små fula skyltarna och håller på att släppa fram folk som jag inte alls behöver släppa fram samtidigt som jag missar att släppa fram dem som jag borde stanna för. Jag hatar att det är så mycket jag inte kan och att jag vet att jag kommer kugga uppkörningen.

Efter några varv var det dags för den omtalade anställningsintervjun. Den som fick mig att skippa Stockholmsresan. Yeah right. Jag var där inne i hela sju minuter och kom ut lika ovetande som jag var när jag gick in. Han ställde några frågor som stundtals tycktes helt ovidkommande och meddelade sedan att han skulle ha uttagning i slutet av april. Jahapp. Läge att fortsätta söka andra saker då. Kollo kanske.

Jag körde hem från Sandviken och när vi kom hem hjälptes mamms och jag åt att göra en säkerhetskontroll av bilen. Jag måste ju kunna allt sånt tjoll också och fördelen är att om jag kan det på våran bil så kan jag det på trafikskolebilen. Positivt. Vi kollade alla lampor samt nivåer på olja och bromsvätska och allt vad det var. Var inte så svårt.

Malin länkade till tukrhits igår och jag tänker spinna vidare på samma tema. Nästan. Lallade runt på Youtube och hittade den här klockrena svensktolkningen av Serbiens vinnarbidrag från ESC förra året. Jag skrattade så att tårarna sprutade när jag såg den. Det stämmer så klockrent.



...och relaterade videos: en turkhit såklart. Är du en bitch, mors Jerry?

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback