en dålig dag på jobbet...

Jag var på körskolan idag. Jag skulle vilja påstå att precis allt gick åt helvete.

1. Jag missade att högerregeln gäller om man inte har grön pil vid trafikljus (jag höll på att svänga på grönt utan att släppa fram dem som ville åka rakt fram från andra hållet) så Tobbe fick bromsa mig.
2. Jag höll på att luras in på en enkelriktad gata från fel håll eftersom jag missade fordonstrafik förbjuden-skylten.
3. Jag blev hindrad mitt i svängningsögonblicket och fick motorstopp i nyss nämnda korsning (mitt ute på en huvudled).
4. Jag tittade åt vänster istället för åt höger när jag svängde i en korsning (man ska ju kolla efter eventuella fortkommande cyklister på övergångsstället till höger, men jag kollade mitt ut i gatan)
5. Jag tittade över vänster axel (ut genom sidorutan) istället för över höger (genom bilen och ut genom bakrutan) när jag skulle backa på parkeringen.
6. Jag missade otaliga högerrregelskorsningar
7. Jag glömde nycklarna kvar i bilen när vi kom tillbaka till trafikskolan.

Det var nog alla. Bara sju fadäser ändå. Jag börjar återigen fundera på om det ska bli körkort före 2012.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

sv; jag tycker faktiskt inte om den låten. gillar inte hennes röst. men nu tänker jag ju bara på harry om jag skulle höra den, så det är ju grääjt. :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback