Dä' bar å åk - i helvete heller

Just nu är det lite förvirrat och stressat och oreda och jag är världens sämsta bloggare som aldrig uppdaterar. Men som sagt, hata mig, det löser sig. Har i alla fall den senaste timmen sprungit runt som en tätting här och försökt få ordning på mitt liv, eller i alla fall det liv jag ska ha med mig till Idre. Om ungefär en timme kommer Ida plus familj och hämtar mig. Jag ska till FJÄLLEN. Iiiiiihihihi. Panikskratt. Ja. Jag har aldrig stått på skidor förut men Ida har lovat att vara en snel pedagog. Det är bara att hoppas att jag kommer hem hel. Ja. Håll ett par tummar under fredag, lördag och söndag att det varken finns träd, stenar eller dylikt inom en radie av flera kilometer från min destination för då kommer jag att träffa dem. Jag är dessutom beredd på ont i fötterna och träningsvärk till tusen, samt otaliga fall och blåmärken. Jag provade pjäxor igår. Fy fan vilken jävla sko. Jag håller verkligen med Magnus Härenstams monolog på det planet. "Får jag lov att presentera, Sveriges säkrast förvarade fot. Den skulle ju lika gärna kunna vara inlåst på riksbanken [...]". Jag säger då det. Dags att sätta fart igen. Nu kommer jag inte visa mig här förrän måndag kväll eller tisdag, om jag kommer hem levande som sagt. Håll ett par tummar för det.

Tjing

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback