alone in this house again tonight

Jag är skittjurig. Jag hade sett fram emot den där vaniljmunken. Top of the day liksom. Så sätter man tänderna i den och det visar sig vara äpple. Fy vad nedrigt. Äppelmunkar är bland det äckligaste som finns. Jag ska deppa all night long nu.

Huvudvärk har jag också, och inte fan blir det bättre av att jag sitter framför den här datorn.

Och allting är skittråkigt. Varför kan det aldrig hända någonting? Oväntat. Egentligen behöver det inte vara oväntat heller, bara det händer något nån gång. Trött på lov. Trött på ensamhet. Trött på allt.

Ikväll blir det ensamparty med final i Let's Dance och Så ska det låta. Jag lär nog överleva. Jag har köpt en massa smaskigheter också. Marabou non stop och en laddning jordnötter. Ja. Jag kryper upp i hörnet i min säng och softar runt. Chill from now on.



Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

ååh.. äppelmunk *drägla* det är ju mycket godare än vanilj xD

2008-03-28 @ 21:20:17
Jag heter: Sara

Måns: Nej fy fan :P


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback