who say's love is blind?

Sara - Bäst på Väst!!

Det är min nya slogan efter att ha ägnat hela dagen åt att knyta och knäppa och dra i flytvästar. Seriöst, jag ser flyvästar så fort jag stänger ögonen. Nästan. Först skulle alla västar testas, av någon anledning. Vi fick kidnappa några ungar som fick bada med dem. Och när några får bada med flytväst vill typ alla bada med flytväst. Blöta äckelgrejer på, blöta äckelgrejer av. Usch. Kul att man fick bära de blöta äckelgrejerna på raka armar tillbaka sen för att inte bli en blöt äckelgrej själv. Tungt. På eftermiddagen var jag stationerad vid fiskeavdelnignen och fick ägna mig åt flytvästar då med. Imorn ska jag sitta på bryggan. Skål.

Jag får små roliga meddelanden på min moped av en viss vaktmästarlärling som inte alls är bitter över att jobba på hagaskolan och över att jag redan, på två dagar, nästan dragit ihop mer än hennes treveckorslön. Du verkar ha festligaste jobbet av alla, lätt. Och nej, min moped är inte larmad så det är bara att lappa på.

Nu ska jag till Sötast.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback