walk a mile in my shoes

AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAH


Panikskratt


GAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH


JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR


En långsam plågsam död


På riktigt


Mamma har köpt skrikgröna foppaskor


ÅT MIG (!!!!!!!!!!!!!!!!!)


AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA


Jag har skämts ordentligt när jag hostat något om att det kanske skulle vara bra att ha ett par uppe på kollo och jag har psykiskt förberett mig mycket länge för att eventuellt inhandla ett par svarta


...men för i helvete inte GRÖNA!!


JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!

Meddela din åsikt
Jag heter: Hanna

Va duktig du är Sara;P Fast gröna kanske var att ta i;P

2008-06-14 @ 23:54:15
Jag heter: malin

ett ord:



piiiiiiiiiiinsamt.

Jag heter: Sara

:D

2008-06-15 @ 19:24:01
bloggintresserade klickar här: http://solsson.blogg.se/sara

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback