en helg

Men tjohej. Still alive. Still alive.

Sen jag skrev sist har jag:

- åkt moped i den värsta av regnskurar
- firat Sofie och Emma med tjejmiddag hos Ida och en sväng ut på krogen.
- somnat runt fyra två nätter irad.
- besökt ockelbo marknad och inhandlat strumpor och solbrillor samt förärats en fin t-shirt med texten "Jag tillhör Kalle".
- kollat film hos Lök med älsklingen, bönderna och Hännie.
- besökt bror min och där firat Bella och stiftat bekantskap med den nye familjemedlemmen Puck-Benny.
- myyyyys med sötaste <'''3

Imorn är det pirattema på kollo. Pris till bäst utklädda ledare och lätt att det ska bli jag. Har försett mig med pirathatt (två till och med), ögonlapp, papegoja, tubkikare, svärd, sabel och pistol. Lätt att det ska bli jag som sagt. Md anledning av ovanstående fick jag ägna över en timme åt att packa in stenar i aluminiumfolie för att tillverka en silverskatt. Det var rätt hjärndött.

skål

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback