it's a new cup of tea

Frånvarande? Svar ja. Har inte hunnit blogga. Har inte orkat blogga. Har inte haft lust att blogga. Har inte haft lust att dela. Eller tänka. Eller känna. Jag har bara varit nedstämd, opepp, ledsen, förkyld och KÄR.

Men nu är jag här igen och ska börja med att gratta en 39-åring. Det kan även vara så att det handlar om två artonåringar och en treåring. Jo, så var det nog. Sofie och Emma fyllde arton i förrgår och Bella fyller tre idag. GRATTIS!

Jag mår inge bra. Ska ställa upp i nys- och snor-VM.

Bara för att jag dansade en massa linedance med kolloungarna igår. Farligt med ansträngning.

Tyck synd om mig.

Och allt annat kör ihop sig. Hela tiden.

Bingo


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback