but your'e sinking like a stone

For information only:

Jag har en rosa underarm.

Ja, just så. Kom just hem från en uppdateringskurs i hjärt- lungräddning. Jag fattar inte varför de alltid måste ändra hur många gånger man ska trycka och hur länge man ska trycka och vart man ska trycka och hur många gånger man ska blåsa. Det måste vara meningen att man aldrig ska lära sig det där. Bara för att folk ska behöva omutbildas hela tiden. Hur som helst fick jag agera skärskadeoffer i år igen. Fick ett jätteläskigt geggigt sår över hela underarmen. Jag måste slå ett slag för det faktum att inbillad smärta också är smärta. Jag såg ju hur ont det gjorde och fick värsta jättepulsen i hela armen. Sen gick det inte att tvätta bort, så nu är jag rosa. Kulkul.

Nu ska jag ringa min sötis.


Meddela din åsikt
Jag heter: SaraOlsson

Läckert! :O


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback