summer sun

 




Nu har jag officiellt semester i en vecka innan kneget på Torsåkers kyrkogård tar sin början. De ringde i och för sig och frågade om jag hade lust att flytta fram en vecka och jobba 28-29 istället för 29-30, men det kändes verkligen inte bra. Jag behöver få sova en vecka nu. Så det gör jag. Ensam i huset kan jag ju ta det hur chill som helst utan att någon behöver ha den minsta åsikt. Älllllska.

Igår, medan älsklingen var ur form att köra bil ägnade jag mig åt att gå en promenad, plocka smultron som jag trädde upp på timotejstrå, baka kladdkaka (som nu på fjärde försöket faktiskt blev kladdig), äta mat, städa, läsa in bilder, titta på nyss nämnda bilder och bara chilla. Sen kom min lover hit och skjutsade mig till Hofors så att jag kunde plocka hem bilen.

När vi ändå var i Hofors passade vi på att hyra film. Det blev Håfströms 1408 som hade fått superbra recensioner och verkade hur bra som helst. Det var den inte. Det var en av de mest konstiga filmer jag sett. Så nu vet ni det.

Jag är jätteseg idag. Gick först upp klockan sex och hivade iväg älsklingen till jobbet. När jag sen gick och la mig igen för att sova i fem timmar till blev jag väckt inte mindre än FEM gånger. Halv tio fick jag sms av mamma, tio hade jag ställt klockan på fast jag egentligen planerat att ligga till elva, halv elva ringde hemtelefon, fem ielva fick jag sms igen och elva ringde klockan igen. Surt.

Meddela din åsikt
Jag heter: Bells

Åh, det är fint att läsa din blogg, Sara. Vet du vad, du borde aldrig ta bort den. Jag fick lite ont i hjärtat idag när jag insåg att jag saknar min egen något alldeles förskräckligt...Jag borde verkligen styra upp det här nu. Mina ord har ingenstans att ta vägen! De samlas mest runt om och överallt i huvudet där de rörs ihop till en allt för illa smakande, rutten kakdeg. K"Å)U=ösgkln-ö

2008-07-07 @ 21:22:02

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback