here comes my baby

På något vis känns det som om det finns hur mycket som helst att skriva, fast jag har skrivkramp så det känns bara jobbigt jobbigt.

Vi var ju då till Furuvik igår, brudarna och jag. Det var msigt och fint även om det var häftigare när man var liten, men eftersom jag är öppet barnslig spelar det mindre roll. Det var fint. Top of the day var ju lätt killingarna, varav en försökte slafsa i sig mitt finger som blev helt täckt av getslem. När jag satt på en sten kom en och satte upp fötterna (vad det nu heter på en get) på min rygg och försökte tugga på mitt hår, gillades icke, och i snörena på min tjocktröja är det en massa intuggat hö. Mysigt.

På vägen hem stannade vi i Gävle och åt på kinarestaurang, inte helt fel. Jag är väldigt glad att det var Ida som körde så jag slapp det där med att köra i stan och fickparkera och greja. Hur som helst åt jag kyckling med ananas, vilket var asgott.

Tack för en bra dag flickor.


Idag har jag inte gjort någonting igen. Meningen var att jag skulle leka med Hannie, men hon skulle laga någon bil först så hanns det inte med. Jag ska träffa henne imorn istället tror jag. Puss. Det b lev en massa ingenting fram till träningen, vilken för övrigt gick helt okej. T har kommit ifrån det där med en massa onödigt hårt och onödigt långt och onödigt mycket och onödigt fort så det var väldans bra.

Nu ska jag till söt. PUSS



Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback