put that lampshade on your head

Nu är det på riktigt


FÄRDIGJOBBAT


Inatt hade det varit vandaler på kyrkis. Två stenar var välta imorse när vi kom dit.  Roligt va? Jag menar, hur lågt får man sjunka? Så lågt att man till och med ger sig på döda. Måste ha varit hemskt kul för den anhörige som kom dit och skulle plantera medan stenen fortfarande låg ner. Jävla idioter. Ni kommer fatta sen, när ni har egna anhöriga begravda, att en gravplats är något viktigt och fint som man inte skändar. Puckon. De hade sprungit rakt igenom mina nykrattade gravar också. Bajsbarn.

Jag fick diska vaser igen idag. Det är visst fredagsnöjet det. Idag var de 38 stycken. Ruttna blommor hör helt klart de de vidrigaste lukter jag någonsin känt. Fy vad äckligt det är. 



Min rådgivare och psykolog Hannie-darling var och badade en snabbis med mig idag. Det var trevligt trevligt.



Jag måste sova ensam i tre nätter nu. Älskling åker bort inatt och ska kolla på snabba bilar i två dagar och kommer inte hem förrän sent på söndag kväll så jag träffar inte honom förrän på måndag. Jag saknar honom redan. 



Godnatt. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback