i can't waste time

Jag har haft en mycket bra helg. En mycket bra helg.


I lördags var det varmtvarmtvarmt och Ida kom och joinade mig med ett snabbdopp, sen var jag taxitaxi hela dagen kändes det som. Först skjutsade jag mämz&päpz till ett par bekantas sommarstuga långt a helvete ut i skogen. Blev fast och fikade där innan jag transporterade mig hem och vidare hem till Emma för grillning. Sen skulle krogvännerna festa och vidare ut på krogen, så jag skjutsade dem till Storvik. Sen åkte jag hem och ringde Malin. Vi cyklade till Sannäs och kollade på solen i två timmar innan vi åkte hem och sjöng singstar. Jag badade vid halv tolv, det var mörkt ute då. Fick sedan den stora äran att plocka hem festföräldrarna igen.

I söndags började Malin och jag med en sväng till Gefle för billig och bra shopping. För ynka 550 spänn fick jag ett par skor, en klänning, en t-shirt, två linnen och mat. Mycket bra handlat Sara. Hann sen bara hem och fixxa lite innan krogvännerna plus Malin och Hanna kom hit och grillade lite. Sedan knallade vi den kilometerlånga skogsvägen ut till gruvan där Gustav hade fest. Inackorderade sedan Malin och Hanna som hade problem att ta sig till Hofors.

Igår var det mest bad och chill med tjejerna. Emma kom hit och joinade badet. Sen transporterade jag Malin och Hanna till Hofors där vi mellanlandade på time och käkade glass. Sen fick jag med mig Malin till träningen och vi lyckades, faktiskt helt utan ansträngning, få T:et att förstå att vi ville leka. Vi bara konstaterade och han höll med. Det var oväntat roligt att försöka sig på konststycket att bogsera varandra i de där röda plastsakerna. Delar av oss var för tunga så den höll på att sjunka. Jag skrattade så att jag höll på att sjunka jag med. 

Idag har jag bara chillat med älsklingen, fast just nu är han ute på något konstigt äventyr på hemmaplan. Han kommer förhoppningsvis snart tillbaka. Då ska vi ta hans bil, packa den full med en massa bös, åka ut till ingenstans, resa ett tält och bara myyyysa.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

träningen var verkligen överrolig! :D

Jag heter: T:et

Men vadå, jag brukar väl aldrig vara HELT omöjlig! ^^

2008-07-30 @ 20:07:28

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback