i'm so much cooler online

Hejhopp!

Efter ett par dagars frånvaro kommer här en samlad rapport i kortform.


Vad har jag gjort?

I fredags åkte päääpz och jag till Gefle för att eventuellt hitta något till määämz som för övrigt fyller år idag, återkommer till det sen. Storshoppade åt mig själv också, ett par väldigt gula leggins och en shampokaka från Lush. Avancerat. Med det avklarat åkte jag hem och träffade Hannie ett tag innan mor och far plockade med mig till Edsken. Det var nästan så att det var släktträff där. De första vi såg var Kurt och Margot (som för övrigt var de enda som satt ute eftersom det regnade). Efter ett tag kom även kusin Daniel och Therese och deras två månaders Linnea, som för övrigt är hur söt som helst. Mwihihi. När jag agerat chaufför hem åkte jag till älsklingen och sov. Fast vi sov inte riktigt på en gång, först blev det lite åka bil och sen lite film hos Löks.

Igår vaknade jag logiskt nog hemma hos älsk och vi slappade runt hela förmiddagen och inte helt planerat hela eftermiddagen också. Mamma efterlyste mig vid fem eftersom jag hade lovat att jag skulle handla en massa saker innan jag åkte hem, och att jag även skulle hadla en ost åt farmor som det tydligen blev bråttom med för när jag kom hem hade pappa cyklat till farmor utan ost så att jag fick cykla efter med den (oj vilket språkligt korrekt och bra och inte speciellt lång mening det här blev). Efter hemkomst och diverse käk åkte jag till Hanna för tvåsamparty. Hääännie och jag spelade guitarr hero och sjöng singstar så det small om det, sen åkte vi till statoil och köpte godis, sjöng mer singstar och tog en tvåtimmars nattpromme och pratade om både det ena och det andra (mest det andra faktiskt).

Idag fyller määmz år som sagt. Jag förärade henne något så fyndigt som en vitlökspress (ja, hon sa att hon ville ha en sån) och en sådan där jumbotekopp. Grattis. Det har varit lite tääntz och ett stycke farbror här på eftermiddagen. Jag fick åka och hämta mormis eftersom hon inte fick fart på sin bil. Mer stressad tant får man leta efter. Pappa plockade även hit farmis och även Kurt letade sig hit. Elitfika blev det. Jag har avancerat ett steg och gjort en kladdkaka med daim i, mycket bra. Sen blev det tårta och en massa annat lall.

Meningen var att sötaste skulle ha kommit hit på eftermiddagen, men nu blev det dessvärre så att han fick rycka ut på jour så nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback