i love peaceful melodies

HEJ..!!!!!


Entusiastiskt, eller hur.


Jag är trött.


Men hur som helst.

Näst sista kollodagen idag och det känns grymt skönt. Nog för att det ibland känns lite som money for nothing jobbar man i en ljudnivå som gör att huvudet är ett enda stort berg av fluff när man kommer hem. Det hade kunnat bli rätt intressant på vägen hem idag (i och för sig blev det rätt intressant, men jag var inte riktigt involverad). Bussen började läcka okänd vätska, antagligen typ diesel eller vad den nu drivs av, och fick motorstopp just som vi stod och packade ur väskorna när vi kommit till Born. Chauffören klev in i motorutrymmet och skruvade lite och så hoppade den igång igen, men innan jag hade knallat iväg för att följa spåren av den okända vätskan mot Malin så hade den dött igen. Vet ej hur länge de fick stå där, men jag anser det vara tur att det bara var de sex Barkhytteungarna kvar att vara intresserade och lägga sig i. Tänk om den dött där vi behövt forsla undan och hålla ordning på femtio barn. Usch.

Gick in till Malin och återlämnade delar av min piratmundering (känns för övrigt surt att jag inte vann, men Tanja var faktiskt betydligt finare än jag var (men min papegoja borde fått stilpoäng för den var jättepopulär)). HannieHannie var där och vi blev bjudna på kladdkaka och te (jag vill kunna dricka te, te känns så socialt, men det är svårt med någonting som bara smakar varmt ingenting med små inslag av något oidentifierbart). Sen försökte vi preliminärboka in ett besök i hufvudstaden innan vi tog oss an lite Guitarr Hero. Tröttnade dock ganska snabt på det och gick istället över på seriösare grejer som 8-bitars nintendo. Vi spelade super mario, men det var så svårt och krångligt att vi gick över på ett tidningsutdelarspel istället. Roligt roligt. Man skulle veja för galna självgående gräsklippare, hundar, rödklädda tanter som jagar en med oidentifierbara föremål, liemannen, ungar på cykel, tornados, blåklädda gubbar som ligger på rygg och sprattlar med benen med mera.

Sen jag kom hem har jag hunnit prata med söt i en timme, men nu är det sovning.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback