and she's polishing you 'til you shine

Har inte hunnit, orkat eller vågat blogga med tanke på det ständigt återkommande åskeriet men nu tycks det vara på behörigt avstånd i alla fall.


Jag fick fem grattiskommentarer på förra inlägget. Tjohopp vad trevligt. Varför inte fem kommentarer på varje inlägg?

Måste komma med en grattiskommentar själv också då. Malin blev 17 år igår. GRATTIS!!! Vi firade henne kungligt, Hanna, Sofie och jag. Det blev lite (mycket!!!) käk på Depå, massa kladdkaka och allmänt trevligt. Sen drog vi hem till Hannie ett tag och sjöng lite singstar. När jag kom hem åkte jag till älsk och sov.


Idag har jag jobbat. Städat hela kyrkan tillsammans med två till. Jag har dammsugit och dammat allt i prästrummet (som hette något flott som jag glömt bort) och vapenhuset (typ hallen) och städat en toalett. Mysigt mysigt, men det var ett välkommet avbrott ifrån krattande av gravar. Tror att det blir städning imorn också faktiskt.


Simning hanns det med också. PUSS

Meddela din åsikt
Jag heter: Ida

Sakrestian heter det (Fast jag vet inte om det stavas så) ;)

2008-07-21 @ 21:40:20
Jag heter: Bells

Satans Ida att vara före mig! NÅJA.

Jag heter: Bells

och jag kom på en till grej. "Grattis" är den absolut lättaste kommentaren att skriva. Man behöver inte vara kreativ när inlägget självt talar om vad det borde stå liksom..:)

2008-07-23 @ 00:00:07
bloggintresserade klickar här: http://kvasifilosofisk.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback